MakeBelieve Fanforum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 5 juni: Powerfest, Amsterdam

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nessa

Nessa


Posts : 95
Join date : 18-04-10
Age : 32
Location : Hoofddorp

5 juni: Powerfest, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: 5 juni: Powerfest, Amsterdam   5 juni: Powerfest, Amsterdam Emptywo mei 19, 2010 5:31 pm

5 juni staan ze in de Melkweg Amsterdam op het Powerfest!

Samen met: Sum41, A Day To Remember, Breathe Carolina, Four Year Strong, Destine, The Rocket Summer, Your Demise, Elliot Minor, Glamour of the Kill, Synthetic Season, Fact, Haribo Macht Kinder Froh en Campus.
En o.a. Paul Griffiths (van Babycakes) komt om handtekeningen uit te delen enzo.

Who's coming?
Ik ga een kaartje voor mijn verjaardag vragen aan mijn ouders, en ik vind dat ze geen nee kunnen zeggen (omdat ik eerst niet wist wat ik wilde, en nu weet ik het dus wél) en dus ik vind dat ik erbij ben.

Ik bedoel: A Day To Remember, Breathe Carolina, Four Year Strong, Destine, Haribo Macht Kinder Froh én MakeBelieve. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://octobertune.foreverisalie.nl
Ess

Ess


Posts : 59
Join date : 18-04-10
Age : 30
Location : Aarlanderveen

5 juni: Powerfest, Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 juni: Powerfest, Amsterdam   5 juni: Powerfest, Amsterdam Emptydo mei 20, 2010 7:33 pm

Ik wil ook!
Sum41, Destine, Elliot Minor en MakeBelieve, dat is echt zo tof!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
5 juni: Powerfest, Amsterdam
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 4 juni: Eindhoven met You Me At Six
» 19 Juni: Breakfest Festival
» 18 juni: Underground Lelystad

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MakeBelieve Fanforum! :: MAKEBELIEVE. :: Optredens.-
Ga naar: